სტაფილოკოკი ბეჭდვა ელფოსტა
მოგესალმებით. დედაჩემს 2 კვირის უკან დაეწყო პირის ღრუს წვა და ტკივილი. ჩავთვალეთ რომ იყო სტომატიტი და სახლის პირობებში მივეცით ნისტატინი, იოდინოლი და თეთრი შაბი. რო არ გაუარა სტომატოლოგმა გვირჩია გაგვეკეთებინა პირის ღრუს ნაცხი. ნაცხის ანალიზით დადასტურდა რომ აქვს სტაფილოკოკი და სოკო. სტომატოლოგმა მოგვცა დანიშნულება ციპროფლოქსაცინი უზნაძის მალამო, ნისტატინის მალამო, კასტელანის ხსნარი, მიკოფლუ და ევკალიპტის სავლები. გთხოვთ მიპასუხოთ რამდენად რთულია ეს დაავადება და საკამრისი არის თუ არა ეს მედიკამენტები რომლეიბც დაგვინიშნა სტომატოლოგმა.


 

პასუხები  

 
0 #1 Med Doctor.Net 30.06.2011 16:31
ეს დაავადება საშიში არ არის და თქვენი სტომატოლოგის მკურნალობაც სრულიად საკმარისია.
ციტირება
 
 
0 #2 01.07.2011 10:30
ბოდიშს ვიხდი იმისთვის რომ მაშინ სისხლის საერთო ანალიზის პასუხის დაცერა დამავიწყდა. სისხლის საერთო ანალიზის დასკვნა ასეთია:
  • ჰემოგლობინი 110,0გ/ლ
    ერითროციტები 3,9
    ფერადობოს მაჩვენებელი 0,9
    თრომბოციტები 651
    ლეიკოციტები 7,6
    ე.დ.ს. 28
    ჩხირბირთვიანი 2
    სეგმენტბირთვიან ი 73
    ეოზინოფილი 2
    ლიმფოციტი 18
    მონოციტი 5.

გთხოვთ მიპასუხოთ ენის წვა შესაძლებელია თუარა გამოწვეული იყოს დაბალი ჰემოგლობინით და ეს რამე კავშირში ხომ არ არის ანემიასთან?ან ეს როე რისი გამოწვეული შეიძლება იყოს?
ციტირება
 
 
+2 #3 Med Doctor.Net 09.07.2011 00:32
ედსის მატება არის ორგანიზმში ანთებითი პროცესის მაჩვენებელი. ენის წვა კი გლოსიტს(ენის ანთება) ახასიათებს. მისი გამომწვევი მიზეზი მრავალია,ძირითა დად ბაქტერიული, ვირუსული ან სოკოვანი ინფექცია. გლოსიტი ხშირად ვითარდება რკინადეფიციტური ანემიის და B–ვიტამინოდეფიც იტური მდგომარეობის ფონზე.
ციტირება
 


უსაფრთხოების კოდი
განახლება